söndag, december 23, 2007

Lördagens mest komiska/tragiska stund

Jahapp... Blev hotad till livet igår, då jag och min bror var på krogen. Nån jeppe hade fått för sig att mina kläder var så fula, att jag var värd att ta livet av. HAHAHA. Umeå är sjukt!

Nån ny rockklubb som startat i UMeå. Tyvärr för stort fr att vara bra, men de kan nog lyckas om de sänker inträdespriset. Vem fan är villig att betala 100 kr för att bara komma in? Hutlöst och sjukt...

Peter fick en dyr och välsmakande(?) whisky igår. 133 kr för 4cl var sjukt dyrt, och då var det ändå ett lägre pris än vanligt. Man undrar vem som köper ett helrör av den drycken?

Julsakerna är nu uppe efter att mamma haft en stund runt i huset. Julgranen är fin och ser normal ut. Hängde upp hela 2 saker i den nu i år. Fantastiskt bra gjort av mig. Pappa fixar med knäcken och julskinkan. Jag hoppas att det snart är klart så man kan smaka.

Inga kommentarer: