onsdag, december 12, 2007

Mörkret gör mig SÅ trött

Jag borde vara pigg vid det här laget, men jag är så jäkla less. Sover längre och längre för varje dag vilket är konstigt. Jag är van vid att stiga upp kl 06:00 och vara hyffsat pigg. Nu vaknar jag av väckarklockan vid 7-tiden och är så trött så det inte är sant. Vet inte vad det beror på.

Snart om ca 45 min bege mig till jobbet för en ny och spännande arbetsdag. Pepparkaksbak och julpyssel står för två av dagens aktiviteter. Kanske går jag ut med ett gäng, så att jag Ä N T L I G E N får se solen. Tror det är 14 dagar sedan sist jag såg lampan lysa. Hemskt!

"Lady Love- Umeå 21-26 dec Tour" ska som sagt snart bli av. Först blir det att gratulera min bror på hans födelsedag. Dagen efter ska vi två(?) ut på krogen, vilket säkerligen blir roligt. Länge sedan ag var i Umeå och kanske är det roligare nu än förr?

23-24 blir det att slappa hemma hos mamma och pappa samt alla andra som är på besök. Blir mysigt så det förslår. Den 25:e ska jag förmodligen batsa med Jocke innan vi två åker in till Umeå under kvällen. Sista dagen på min turné ska jag bara ta det lugnt och ladda inför jobbet som börjar den 27:e...

Dags för morgonkaffet.

Inga kommentarer: