måndag, december 31, 2007

Nytt år på ingång

Vad har då hänt mig det senaste året?

- Jag tog min examen från Umeå Universitet. Sista året var tungt och ex-jobbet var kämpigt, men vi (jag och min bror) fick ihop det till slut. Jävligt nöjd.

- Flyttade till Bromma, vilket fick oväntade resultat, men jag har det bra som tusan här nere och kommer ALDRIG att flytta uppåt igen.

- SRF var riktigt bra. Väl där fick jag nya vänner. Bland annat David, som fick mig att resa mig ur träsket. Ett stort tack till honom mfl.

- Semestern under juli var skoj. Drog upp till Umeå en vända för att sedan dra tillbaka hit och ha asroligt. Vilka minnen man har.

- Hösten och vintern har varit hyffsat bra. Fått reda på att jag är ett "känslokallt egoistiskt jävla svin" mm. Ja, jag är väl det men det är helt ok för mig, då jag vet att personen har mycket fel.

- Julen tillbringade jag i Umeå. Insåg varför jag inte gillar staden så mycket. Rockhak? NO WAY! De som finns är dyra eller bara dåliga. Jag hade iaf en underbar julafton med familjen. Nu hoppas jag att man kan ta sig upp i vår och även få med David. Den som lever får se... HAHHA.

- Idag är det nyårsafton. Ska till Anna och Anna och fira in det nya året. Sedan beger vi oss till "ROCKS", som idag har öppet till 05. Kommer ruggigt bra känns det som.

2 kommentarer:

Anonym sa...

Gott nytt år. Hoppas du får det kul i kväll/natt.
Året har inte varit så dåligt trots allt. Tycker inte du är en känslokall person, men jag är mycket partiskt som varande din mamma. Sköt dig snyggt ikväll.
Kram Mamma

Anonym sa...

För det första har jag aldrig sagt så, det vet du. För det andra funderar jag på hur du, med din starka övertygelse om var dessa ord kommer ifrån, kan få för dig att höra av dig gång på gång då jag redan avfärdat dig och då du borde vara mer människa än att underlåta dig att ta sånt, speciellt när du vet att "jag" har fel. Hänger du med?