fredag, december 28, 2007

Mellandagsjobb

Inte fan är det roligt, men när arbetet kallar så måste man dit. Igår var det tungt... Trött som bara fan men som tur var hade jag vilan med ett barn. Slutade med att jag somnade själv och inte vaknade även då maten var färdig.

Nyss ringde en arbetskompis och sa att jag inte behöver vara på jobbet innan kl 12. Skönt som tusan då jag är segare än segast nu. Men jag förstår dem på förskolan. 2 barn och 3 vuxna är väl tillräckligt, eller?

Vilka fler är det som arbetar i mellandagarna?

Tycker synd om de som arbetar i butiker som har rea. Folk är ju tokiga just nu.

3 kommentarer:

Anonym sa...

Skönt med sovmorgon . Här skiner solen och vi var på Häggströms igår på rea. Lagom med folk och vi kom hem med fynd. Pappa hittade en tröja som natruligtvis inte var påå rean. Jag reade allt jag handlade. Dvs två träjor och en långväst.
Ha dët bra idag och sköt dig snyggt. Mamma

Anonym sa...

Jag jobbar, så det så!!!!

Mvh
Bror

UriahHeep sa...

Jag funderar på att köpa nått ful t-shirt och göra om.