tisdag, februari 26, 2008

Att betala räkningar

Då har lönen återigen kommit in på kontot. Jag brukar alltid vakna en timme tidigare på lönedagar, då jag gillar att betala mina räkningar direkt jag fått lönen. På så sätt slipper man slösa innan man ska betala. Månadens hög med räkningar var mindre än vad jag trodde innan. Visst, jag ska ju inte klaga då förra månaden var sinnessjukt fylld av räkningar.

Allt(?) är nu betalt och klart, så det är bara att vänta in nästa lön :)

Är det någon fler som betalar samma dag ni får lönen, eller är jag ensam om detta?

3 kommentarer:

Anonym sa...

försöker också fixa det direkt.. men jag sparar inte räkningarna till den 25 utan registererar dem på internetbanken och sätter betalningsdatum..annars tappar jag bort dem.

Anonym sa...

jag med, klarar inte av att gå på stan innan dess! livsfarligt ju

UriahHeep sa...

Skönt att det iaf finns två smarta kvinnor ibland oss ;)