onsdag, februari 06, 2008

Helgens bravader(?)

Till helgen kommer mina föräldrar förbi för att fira(?) min fördelsedag. Ja, jag fyller år den 11 feb, men då är det en måndag och svårt för dem att ta ledigt.

Hur som helst har jag planerat lite saker att göra. På fredagen så anländer de på Bromma flygplats och ska hämta nyckeln på jobbet. Där ska även min katt få sitt livs värsta upplevelse. BARN!!! I MASSOR!

På fredag är det iaf tänkt att vi ska käka nåt göttigt på Arsenalen för att sedan dra till Anchor och ett gig med The Scams. Mina päron kommer förmodligen inte att uppskatta musiken, men väl ölsortimentet. HAHA.

På lördag blir det väl att se om det finns någon rolig sak att köpa. Vad jag behöver är en plattång och en del pulver för håret.

Under söndagen ska jag även säga hej och hejdå till Jokko. Han ska lämna sin dator hos mig innan sin tripp till Thailand.

Inga kommentarer: