söndag, februari 10, 2008

Hejhopp

Oj, detta foto är fint. Från förra lördagen.
Även om det är imorgon jag fyller 24 år, så har jag fått mina födelsedagspresenter. Kul att man firas.
Vad har jag då fått i födelsedagspresent?
- En Iron Maiden biljett
- En plattång (rosa!)
- Router (som jag inte får att fungera)
- Två t-shirts som är snygga!
- Byxor (svarta i satin)
- Skor (svarta)
- En skål (ska bli en jordnötsskål)

Det har varit en rolig helg, med mina päron. I fredags besökte vi bla Anchor och Harry B. Det är roligt då de hänger på, även om de inte kan hålla sig vakna lika länge som oss ungdomar. Igår spanade vi in Revolution Riot på "Snövit" innan ett gäng åkte till Rocks. Där var dock inte mina förändrar med.
Nu ska jag ta det lugnt fram till i mars. Men får jag se en böna som igår, ja då kanske man glor lite extra. Tror mina ögon föll ur sina hålor.

2 kommentarer:

Anonym sa...

lungt till i mars? jag håller tummarna ;)

UriahHeep sa...

Spricker på fredag... Då är det fest!