torsdag, februari 28, 2008

Herrejisses!

Sjusatan vad Hardcore Superstar va bra igårkväll. Bandet är hungrigt och vill även visa upp sin nye medlem (Vic) för publiken. HCSS gör smart nog inte så många tillbakablickar utan kör på sina två senaste album, vilket jag anser vara riktigt trevligt.

Vi kom till Tyrol, vid 20-tiden, och hade turen att missa bandet Lillasyster som jag anser vara värdelösa. Jaja, alla hängde av sig sina jackor och tog en öl i baren precis innanför dörren. Mycket bra!

Trycket under Crashdiet var väl sisådär, men det fanns en hel del nävar i luften, och även CD blir bättre och bättre live, även om de har en lång väg att vandra. Efter spelningen med CD så hittade jag min kära vän, Denise vid en bar. Hon såg sådär ruggigt nöjd ut, vilket är roligt. Är man kär så är man... HAHAHA. Själv så jag väl ut som en blandning av Einstein och en råbarkad punkare. Alltså mindre snygg, men who cares? Jag var ju knappast där för att ragga på några brudar, utan för att ha kul och lyssna på bra jävla musik.

Betyg till banden då:

CD: 3/5
HCSS: 4/5

Tack till; David, Sandra, Anna och Jojje som gjorde kvällen mycket bra.

PS: David och Sandra har fina ringar.

2 kommentarer:

Anonym sa...

din griiiiiiis! du kan väl typ hålla låg profil när du får göra saker som inte jag får. gah!

UriahHeep sa...

Det var riktigt bra... Ska jag inte säga som det är?

Du skulle varit med och svängt med höfterna. Nu sitter jag med min Malmö-tröja och dricker kaffe.