torsdag, februari 14, 2008

Ojdå

Igår tog jag på mig nagellack. Eller jag tror det var en kompis till Stina som målade 4 av 10 fingrar. Frågan är varför jag ens gick med på det hela. Men jag är ju knappast den smartaste av människor. Förövrigt var kompisen snygg så det kanske har en förklaring? Kom visst från Albanien (jag vann gissningstävlingen!).

Great White var bra igår. De ska visst lira på SRF nu i sommar, då slipper man ju se dem där om så är fallet. Det mest komiska var då David skulle gå ut. Då kommer en arrangör och kräver tillbaka de handdukar bandet slängt ut. David vägrade släppa den, så vakter tillkallas. Herrejävlar va löjligt att ens ta tillbaka svettiga handdukar som bandet SLÄNGT ut till oss idioter på golvet. Som plåster på såren fick David en singerad setlista. HAHAHA.

På tåget hem så får man se en kille som skriker och slår(?) sin flickvän(?). Det kokade i mig och jag var nära på att ställa mig upp och dra ett slag i snoken på killen. Nu ångrar jag att jag inte gjorde det.

Inga kommentarer: