söndag, januari 06, 2008

BLOD


I fredags var jag som vanligt på Harry B James. Började med att jag var hos Anna och Anna för att ta en öl där. Givetvis fick man dricka det mesta ensam då de andra tjejerna (4 st) skulle sminka sig och byta om. Skitsamma, jag har alltid roligt själv...

Då vi väl var klara satt vi oss ner i soffan och degade och snackade total dynga. Drog iväg runt 24-tiden och kom snabbt in på krogen. Väl där inne träffade man på en massa bekanta och en satans mängd obekanta människor. Både de som var vänliga och de som var otrevliga.

Vid 2-tiden blev det dock kaos. Anna stod utanför med blod på kroppen. Jag fattade nada så jag gick fram och frågade vad fan som hänt. Det visade sig att den andra Anna satt inne på krogens kök med ett sår på skallen. En herrans massa blod rann det iaf. Såg inte så mysigt ut :( Två styng senare och taxi åk hit och dit så var det dock ok.

Nu har jag precis vaknat efter att ha sovit i nära 14 timmar!!!!!

Jag och Cilea + någon annan. Fan vad man hade kul, iaf fram till 02-tiden.

Inga kommentarer: