lördag, januari 19, 2008

Sicket råmörker.

Sitter och feber och mår som pest. Försöker göra mig glad med lite Megadeth men inte ens det hjälper då jag missar en fest hemma hos David pga denna sjukdomsdag. Jag har nu knaprat alvedon och dricker kaffe som en svamp, men inte hjäler det.

Pappa fyller år på söndag och har bjudit hem min bror och hans fästmö på middag. Mamma styr upp dukningen (antar jag i alla fall) och tar det lugnt. Pappas middag verkar ruggigt trevlig.
Abborre som visst är filéad och fiskad utanför Umeå. Jag bara älskar abborre och skulle gärna åkt upp bara för denna middag.

THE WORLD NEEDS A HERO! Ja, jag är nog inte den man ska kalla på just nu. Äckligt dåligt mår jag, men va fan jag klarar mig bra. Jag är ju inte död än iaf. Muhahahaha. Låten You Give Love A Bad Name passar nog bättre, för usch vad jag var svinig igår. Nej, jag är knappast en svärmorsdröm.

2 kommentarer:

Anonym sa...

svar: men sluta spela en roll då.. var dig själv? och sluta spela cool med sprit - det är inte de.

Anonym sa...

Håller med föregående talare. Var dig själv och sup mindre. Mamma