tisdag, januari 08, 2008

Snö?

Nej den försvann lika fort som den kom hit. Trist då jag vill ha lite snö. Nu är det bara förjävla trist ute med regn och mörker. Lampan inne i sovrummet har gått sönder men jag har ingen ny så jag sitter även här i mörker.

Insåg att CSN ska ha sina pengar under året också. Spännande och drygt då det blir monstertajt. Men lever man nere i botten, som jag kommer att göra, inser man att det bara kan bli bättre. Får ju en skattelättnad under året och det kommer göra S T O R skillnad.

2 kommentarer:

Anonym sa...

csn jag längtar så inte till den dagen! men e det så mkt per månad??

UriahHeep sa...

Det är ca 550 kr/mån som ska betalas tillbaka till just CSN. Kanske inte supermycket, men bor man som jag ensam och har andra stora utgifter så blir det en del kosing.