fredag, januari 18, 2008

Då var det äntligen fredag

Idag är det då äntligen fredag och helgen närmar sig med stormsteg. Ja, jag slutar nämligen för dagen vid 15-tiden. Kommer vara skönt att inte behöva jobba till halv fem eller liknande just idag. Vad ska jag då göra då jag åker hem. Ja, jag tänker nog åka in till Gamla Stan under kvällen och förmodligen kika in på Harry B James, men bara om jag känner att jag har ork.


På lördag är det dags att dra till David. Vi ska sitta och ha det jävligt roligt. Inget annat är bestämt då vi känner att det kommer bli ruggigt roligt att bara snacka skit mm. Det är ju dessutom handboll på TV. Sverige ska möta Frankrike, vilket kommer bli spännande. Kan Svensson spela lika bra som mot Island har vi en rejäl chans att ta poäng.


Nu är det dags för en kopp nybryggt kaffe och en smörgås, innan jag åker till jobbet.

Det här var verkligen en höjdarhelg. Jokko var ju här i maj 2007 och vi hade förbannat roligt.

1 kommentar:

Anonym sa...

svar: så länge som man går sin egna väg så tycekr jag det är bra :) sen hur många uppförsbackar det finns där är en annan sak.. min e ganska hackig o har en lååång uppförsbacke framför sig nu :/