tisdag, januari 15, 2008

BREAKING NEWS!

BREAKING NEWS!

"På fredag, den 18 januari kl 15.00 kommer vi att
släppa ännu ett band som är klart för Sweden Rock Festival 2008. Det är inte
frågan om en "headliner" utan en mycket exklusiv bokning av ett band som kommer
att återförenas på Sweden Rock Festival och där göra sin första spelning
tillsammans på 20 år och dessutom den enda spelningen i Europa i sommar.
Rekommenderar er att hålla ögonen öppna, för denna fantastiska nyhet vill ni
inte missa!"

Jag kan lova ALLA att jag INTE kommer att missa denna feta nyhet. Vilka band kan det då vara? Heavy Loadär ju ett tänkbart band. Skulle vara asroligt att se och höra bandet live, då ag gillar bandet ifråga. Annars kan det vara ett band från staterna, som helt fallit i glömska tills man ser gruppnamnet.

Ja, det är ju inte den bästa bilden, men nu är i alla fall mina högtalarstativ uppe.

6 kommentarer:

Anonym sa...

svar: nej den e as god faktiskt :)

Anonym sa...

åh as nice :) dock lite mörk bild haha

Anonym sa...

svar: oj har du fått stoppat blodet nu då? Hatar vassakanter haha!
haha jaa jag hoppas de går bra nu :/ okaaj, hockey e skoj (; vilket lag hejjar du på då?

Anonym sa...

okaaaj :)
bra att de har slutat blöda iaf :/ o linda in de ordentligt så de inte blodar ner allt annat :) blev de ett djupt sår lr?

Anonym sa...

svar: God natt :) tack så mycket

Anonym sa...

Jag tror på dom här: http://www.werock.se/wordpress/?p=297

En besvikelse för mig, men det låter troligt...