måndag, januari 14, 2008

Måndag morgon

Trist väder ute idag. Inte alls lika fint som det var igår, vilket givetvis är så otroligt tråkigt. Tänk om man nån gång kunde få uppleva sol på jobbet. I vilket falls om helst så komme jag hem tidigast kl 20 idag. Kommer bli en lång arbetsdag, men så är det alltid varannan måndag.

Vad ska jag då hitta på då jag kommer hem? Jag ska iaf INTE sova tidigt, då jag känner att jag börjar komma in i en ond cirkel av sömn. Nej, jag ska istället försöka läsa lite i boken om Slash. Förövrigt en riktigt intressant bok om hans liv. Usch vad han levade rövare under sina tidiga tonår, och resten av tiden ;)


Oj vad liten Tarzan var som kattunge. En äkta sötgris. Stora öron, som han tyvärr inte använder ;)

2 kommentarer:

Anonym sa...

Åh va söööt :D
svar: japp de gör han verkligen! O de e läskigt varje gång jag kollar i hans bur ;P tror att han e död hela tiden..

Anonym sa...

livsfarlig! skulle kunna äta upp nu!