söndag, april 29, 2007

TREAT *uppdaterad*

Herrejösses vilken tillställning det blev igår. Treat, som är ett slags b-lag i hårdrocken, slog på stora trumman och spelade skjortan av mycket annat jag har sett live. De lyckades skrapa fram alla, och då menar jag alla, orginalmedlemmar! De fick spela ett par låtar i slutet och jäklar vilket fetröj det blev!

Annars så startade Glorious Bankrobbers med ett väldigt bra gig! Sångaren var till och med ute på en tur i den då glesa publiken. Han hade dock tur och fick smaka på min inköpa bira! Den biran kostade mig 168 kr, men oj så stor den var! Det var en hel jäkla tillbringare!

Treat avlossade klassiker efter klassiker och nu tillhör denna spelning min topp 10-lista! Så sagolikt bra!

Setlist:
Changes
Ready for the taking
I burn for you
Outlaw
Lovestroke
On the outside
Dancing on the edge
Sole survivor
Get you on the run
Conspiracy
Rev it up

Extra:
Too wild
We are one
World of promises

1 kommentar:

Anonym sa...

treat är helt okej, in flames cover på deras World of promises är schysst.