fredag, oktober 24, 2008

Att inte kunna sova

Inatt så hade jag en usel sovnatt. Kunde inte sova, men fram emot 3-tiden imorse så somnade jag in. Har under tiden jag varit vaken skrivit SMS och fiffilurat på vad jag ska göra för de få slantar jag har kvar efter alla räkningar är betalda. Kom fram till att A&O är ett nytt SL-kort är det viktigaste. Får helt enkelt leva hypersnålt under denna månad, men jag ska likt förbannat kolla på jenas idag, efter jag slutat arbeta. Kanske ta en öl i en bar, bara för att fira att det är fredag och att jag har fått en lön. Jag ska inte klaga, då andra har det sämre men jag vill gärna ha lite mer pengar än de 600 kr jag fick i lönehöjning.


På tal om arbete så slutar jag kl 14 idag. Det blir alltså en lång helg och den ska vara slapp och förhoppningsvis bra. Kanske ut och gå runt Lillsjön och bara vara jag.


Tvättade förövrigt kläder igår. Detta utan större missöden. Tror bara det var en strumpa som försvann. Hatar att tvätta kläder, då jag alltid gör nåt fel. Igår använde jag i alla fall mjukmedel. Det kändes verkligen som ett steg till på vuxenskalan.

Alva blev förövrigt 5 månader i onsdags. Krabaten växer visst så det knakar, men det beror nog på att hennes pappa tvingar i henne gröt ;)

Inga kommentarer: