onsdag, oktober 01, 2008

Livet tar tvära kast

Sitter nu och ser på då en av mina bästa vänner packar ner sin sista sak innan han ska gå till bussen, som ska ta honom mot Arlanda för vidare färd till Sri Lanka. Detta i sig kanske inte är så ovanligt eller ens konstigt, men då man har minnen av Johan, som en kille som inte alls var den som jag trodde skulle stadga sig, ja då blir det lite konstigt.

Killen ska alltså ner till Sri Lanka och den 15 dec ska killen gifta sig. Fatta, han ska gifta sig!!! Det är otroligt skoj att sånt händer ens vänner och bekanta. När det gäller en så nära vän som Johan är det riktigt skoj.

Värt att notera;
- Johans sista natt i Sverige, som ogift, spenderades i min bäddsoffa.
- Johan har ca 2 mån kvar som ogift
- Jag inser att detta inte alls var något man tänkte på skulle hända då han och jag spelade SEGA- spelet Flashback i högstadiet.

Som grädde på moset spelas "Broken Glass" med STREETS

Inga kommentarer: