tisdag, oktober 21, 2008

Skivorna på plats - upphittat en RUSH-platta!

Farsan ska komma på besök nu på torsdag, då han visst ska på nåt möte eller kurs här nere i Stockholmstrakten. Det ska bli skoj att ha honom på besök, även om det blir för en liten stund. Ska iaf handla mat, så det står härliga till.

Lax
Kyckling
Konserver

Det är tre saker som jag verkligen ser fram emot att handla, då jag har tillgång till en bil. Kanske ska man köpa kattsand, då man ändå är på gång att handla. Jobbigt att bära 5-10 kg kattsand då man ska gå hem med allt själv.

Har under kvällen slängt tillbaka skivorna som låg på min TV-bänk. Det va en del, men det är skönt att man inte har supermånga album att lägga tillbaka. Såg dock att jag visst inte slarvat bort en RUSH-platta, som jag trodde innan. Det är kanske bra att städa ibland ;)

Så nu ska RUSH-plattan "Grace Under Pressure" spelas denna kväll. Vem vet, jag kanske "hittar tillbaka" till varför jag älskade skivan förr!?




Uriah Heep spelar förövrigt hela nya skivan på deras nuvarande turné! Hur saftigt härligt är inte det? Bandet är fyllda 40 år, men de har stake nog att spela alla låtar från "Wake The Sleeper" på turnén, även då de vet att de har en massa obskyra låtar och en massa hits som skulle kunna vara minst lika spännande. RESPEKT är ordet! R E S P E K T

Inga kommentarer: