onsdag, oktober 15, 2008

Fredag snart igen...

det är underligt att det snart är fredag igen. Visst, jag har en monsterlång dag att ta tag i just idag, men sen öppnar jag på torsdag och vips är det fredag. Jag vet inte riktigt hur det ska firas riktigt, men Dave Laroxx ska ha två skivor av mig. Streets första och andra platta. Hoppas nu bara att den spelas och inte bara de vanliga låtarna.

På lördag kan det bli så att jag kollar på Rev Riot i Huddinge. En nykter tillställning är det visst... Kan ju bli intressant, minst sagt.

Annars blev jag inbjuden på en kryssning till Åbo med bla David nu den 24 okt, men jag kan tyvärr inte åka med. Skulle vara sjukt skoj att åka med.

Nej, dags att raka sig och platta håret. Idag är det fotografering på jobbet :)

1 kommentar:

Anonym sa...

om två veckor kommer jag till stockholm igen, ska vi försöka klämma in en eller tjugo öl?