onsdag, oktober 01, 2008

Fiskbullar?


Hur fan kan man servera denna äckliga och vidriga mat på en förskola, eller ens fortsätta tillverka skiten?


Fick denna "mat" (?) på jobbet igår och åt givetvis maten. Vad annars ska jag göra? Vill ju inte få barnen att hata maträtten innan de ens smakat. Så som den proffsiga pedagog jag är så åt jag av maten och åt upp allt på tallriken.


Det var efteråt jag kände mig som en bulimiker. Jag hetsåt och fick lov att spy upp maten efteråt. JAg kunde bara inte ha kvar den i mitt inre.


6 kommentarer:

Anonym sa...

åhh vad jag håler med dig. Detta måste vara bland det sämsta som finns i matväg.

Peter

Muts sa...

Gott ju förfan...ska bannemig köpa mer av skiten då det är så lätt att laga till(värma). Jobbigt bara att det är potatis som är godast till...koka vatten å skit.

UriahHeep sa...

Peter: Ja, jag är ju dock en bra pedagog.

muts: Du har varit i kylan för länge!

Anonym sa...

Fiskbullar är gott,krisar det behöver man ju inte ens potatis till :P
Du tycker ju nästan inte om nånting ju :P

/S

Anonym sa...

Fiskbullar!!!!! usch, det köper jag bara till katten, men han tycker det är en delikates.
Ha det bäst och hoppas du får riktig mat att äta på jobbet *LER*

UriahHeep sa...

Fiskbullar är kass mat. Inte ens min katt äter det.

JAg gillar vanlig mat och bra mat.