lördag, oktober 11, 2008

Lördag - helt slut


Kryssningen va en trevlig tillställning och de band jag såg gjorde bra ifrån sig. Pretty Maids funkade bra och det var det enda jag kollade på under torsdagen. Törnade in tidig då jag hade varit vaken bra länge. Vaknar av ett sågverk på fredagen. Det är Johan som snarkar och det högt och fint. Kollar på Demon-giget och är lyrisk. Fattar inte hur de aldrig blev megastora. Hit efter hit spelas och publiken (runda under fötterna) är med på noterna.


Kommer iland vid 19-tiden (tror jag iaf) och drar till Märsta för en inflyttningsfest. Kan säga att man låg några öl före de andra där så man höll sig hyffsat lugn där. Konstigt nog va jag pigg hela kvällen men idag känns det att man lever. Har ont i armar, ben och rygg.


1 kommentar:

Anonym sa...

Heavy metal!