söndag, oktober 26, 2008

SOS

Inatt runt 4-tiden så fick jag hjärtklappning och blev riktigt jävla rädd. Hjärtat rusade rejält och allt snurrade. Efter det domnade benen bort så jag låg som en förlamad människa i sängen och kunde inte röra på benen. Detta är så förbannat äckligt och jag hann bli rädd och förbannad en hel del. Tur att det finns mobiltelefoner och annat, så man kan prata iaf.

På vägen hem från Alvik så var det nära att man behövde slåss med två ungdomar. Vet inte riktigt vad de ville, men jag va hyffsat nykter så jag snackade mig ur detta med bravur. Hade varit lite jobbigt att behöva slåss och kanske åkt på fetstryk, bara 1 km från lägenheten.

Nu sitter jag och funderar på om jag ska ha samma flyt med tvätten som förra gången, men jag är tveksam. Det kan gå åt helvete, helt klart. Sen blir det att fixa middagen tilll 20-tiden. Denna gång ska det bli kyckling, för att det är så jäkla gott.

Inga kommentarer: