måndag, oktober 06, 2008

HELGON - ett paradis för humor!

Helgon är ett ställe som man kan få läsa precis allt. Nu senast ikväll har jag fått min ranson av humor. En kille(?) skriver detta i min gästbok. Det är skönt med självdistans. Att jag är en knarkare som endast tar det tyngsta av droger trodde jag alla visste!? Nu blir jag ju besviken att alla inte vet om detta.


Helgonsss K22 från Upplands Väsby i Stockholms län, Idag kl 20:39
(Oläst) (Obesvarat)
Jag är seriös, men du verkar ju inte ta mig på allvar. Nästa gång jag ser dig ska jag samla mod och gå fram och prata med dig, och så ska jag bjuda dig på den där ölen som jag lovat.

Helgonsss K22 från Upplands Väsby i Stockholms län, Idag kl 20:34
Kan jag få ditt mobilnummer? Du kan få mitt.... Men då måste du lova att inte lämna ut det, för det är min mamma som står på abonnemanget och hon vill bara att mina bästa kompisar ska få det. Hon tror att jag umgås med knarkare. Men alla hårdrockare är inte knarkare...

Helgonsss K22 från Upplands Väsby i Stockholms län, Idag kl 20:31
Hoppas att vi kan ta en öl, du verkar vara en glad och rolig kille.

Helgonsss K22 från Upplands Väsby i Stockholms län, Idag kl 20:18
Jag har sett dig på heavy-metal klubben Harry B. James på Regeringsgatan. Jag tänkte bjuda dig på en öl, men jag vågade inte. Kanske vi kan ses där till helgen?

Helgonsss K22 från Upplands Väsby i Stockholms län, Idag kl 20:07
Kan vi träffas?


Keep The Spirit Alive!

8 kommentarer:

Anonym sa...

jag kissar på mig...otroligt roligt. vilken kille. klart du ska köra hårt.

belleepoque sa...

jag kissar på mig...otroligt roligt. vilken kille. klart du ska köra hårt.

UriahHeep sa...

YEAH!

Anonym sa...

va fan, får man ens göra så nu förtiden?

UriahHeep sa...

Allt är tillåtet så länge det inte är förbjudet, men då gör man det iaf!

Anonym sa...

Äh, han var ju en sötnos!;D
Vill ju bjussa på bärs och tycker du verkar glad och rolig! Tror inte han raggar på dig..;)

Anonym sa...

Det var jag som råkade skicka ett anonymt inlägg..

UriahHeep sa...

Han får ragga på mig hur mycket han vill, men få med mig hem blir svårt.