tisdag, oktober 07, 2008

Don't Break The Circle

Idag är det tisdag. På torsdag eftermiddag åker jag på kryssning där bland annat Demon ska spela. Det känns mer och mer i kroppen att det ska bli skoj, men jag är säker på att det är endast Demon jag ska beskåda. Sista giget på vår del av jorden är ett måste att beskåda. JAg till och med förkastar en spelning med Kill Hannah ikväll, då jag ska satsa alla pengar på Demon. En t-shirt är viktigt att köpa också. Den ska bäras med stolthet. Jag skiter i att kryssningen kostar mig 650 kr för ett enda gig. Kanske kan Candlemass och Pretty Maids beskådas också, men det beror på om jag hittar på nåt annat skoj eller ej. Kanske kan en flaska gin få mig på bättre tankar?





Efter att båten tagit land på fredag är det dags att göra sig fit for fight för ett releaseparty på Harry B James. Blir ett helvete, men det är det värt helt klart.

A star sign out of whack, A fraudulent zodiac.

Inga kommentarer: